torsdag 3 december 2009

Lite jul!

Har lyckats med att få ihop lite jul iallafall. Ja menar; man vet ju inte alls hur alla gamla julsaker ter sig i en ny lägenhet...men det mesta passade faktiskt! Himla tur, annars kan det bli dyrt :-) Lite mer ska det väl bli till själva julafton. Gran å diverse andra julrelaterade växter. Jag skulle även vilja ha ett pepparkakshus, men F tycker att han är för stor!!! Får nog köra lite övertalning...tror jag ?! Och går det iallafall inte får jag trösta mig med att det redan ligger en rulle pepparkaksdeg i kylen, som bara väntar på att bli nån form av bakverk i juleskrud :-)

Nu ska jag nog krypa till kojs, jag har köpt nya Vakre Hjem. Det kan nog bli ganska dyr jul ändå...känner det på mig om jag ska sjunka ner i den tidningen :-)

Ha en mysig torsdagskväll!

Inga kommentarer: