lördag 10 mars 2012

Ränder!

Tackar åter igen för all beröm i samband med reportaget i Plaza, blir så glad av allt snällt som alla har att säga, och allra roligast är det att det gett så mycket inspiration till så många andra! Tack! :-D

Har fått frågan om var den randiga löparen och de randiga kuddfodralen (i skinnsoffan) kommer i från. Löparen är från hm home, men tror tyvärr inte att den finns i sortimentet längre. Kuddfodralen kommer från Bruka Design, men finns liknande lite var stans.

Trevlig lördag!

P.S Glöm inte att rösta på Loreen i kvällens melodifestivalfinal, min solklara favorit :-D

//L

1 kommentar:

me and alice sa...

Hej Lina!
Ja reportaget var superfint!!!! Just för att du har ett så underbart hem!

Tack för grattisönskningen till resan! Hahaha ja tänk vi som pratade om NYC och så vann jag! Har inte riktigt fattat det ännu, men det ska bli helt underbart!

Kan du skicka ett mail till mig så jag får din mailadress!!
Här kommer min: me.and.alice@hotmail.com

kram Susanne