måndag 9 april 2012

Färska örter!

Åh, vad jag inte vill att påskledigheten ska ta slut! Jag har precis hittat lite trevlig inspiration som gör att jag vill flytta om både här och där, men tiden räcker inte...tänk om alla heltidstjänster vore sex timmar om dagen, vilken lycka! :-D
Ja, ja inte mycket att göra åt, det är ju i allafall toppen att ha ett jobb!

Kryddorna fick jag av mor och far i går. Bjöd hit dem på påskbuffé: sill, prinskorv o köttbullar, Jansson, ägg och "Linas mini räktårta". Är fortfarande mätt :-P

Ha en fortsatt trevlig annandag!
L

2 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Ja, varför är helger så erbarmligt korta?! Nu håller vi ut till helgen bara två dagar bort iaf..!
Jag har också slagit till på kryddor, fast de lär nog bara bli prydnader..

Anonym sa...

Mums va gott det låter med "Linas mini räktårta" Recept tack!!
Kram från Lilla Fäboda