onsdag 7 november 2012

Problemet löst!

Tänk att ibland tar det lite tid. Och så kommer det nåt, och så bara löser det sig. De mycket populära "dome" (själv kallar jag dem glaskupa) kom till jobbet i dag. Så fina och lagom stora, men utan färg på...foten, fatet, podiet...vad vet jag?! Så fram med färg och pensel, och schwop schwop så blev de ännu snyggare. Och irriteringsmomentet på skänken i sovrummet är som bortblåst :-)

God natt
Lina

P.S Hålet i väggen har bara varit där i minst tre år...ska nog fixa det! :-)

2 kommentarer:

Cecilia sa...

JAAA!! Det blev en maffig kandelaber!! =D

Jättesnyggt blev det med allting!

Kram!

Kalkstenssommar sa...

Hej!
Ok, då sjunger jag för dig och så får du sjunga för mig. Kruxet är bara:om du ska bli 91 hinner du sjunga för mig då?.... Hoppas det.
Kram