lördag 18 juni 2011

Nåt att fundera på?

Ganska bra uppmaning måste jag tycka. Ibland glömmer man faktiskt bort alla tre utan att man tänker på det, så detta får bli mitt "semesterplugg". Jag ska lära mig att vara i nuet, leva, älska å skratta oftare i vilken ordning som helst. Vetskapen om att allt kan förändras, på ett kick, har visat sig två gånger under våren på de mest tragiska sätt. Nej, lev livet...nu!!! Hur det ska gå till det vet jag dock inte riktigt, men till en början ska jag ha semester; vänner, sol å bad, goda glassar, trevliga middagar...ja, lite har jag iallafall att börja med B-)

Må så gott!
Kram L

5 kommentarer:

Helena Dovier sa...

Jag instämmer till fullo! Allt kan ändras över en natt och sedan är det för sent att love, live och laugh. Men det låter som att du har alla möjligheter att ägna dig åt det nu när semestern börjar - ha det så härligt! :-)

Kram från Helena

Linda sa...

Heeeej bruden,hoppas allt är bra med dig?!

Har haft svårt att kommentera dina inlägg fr min bloggerplats,eller rättare sagt så har det inte funkat alls.

Provar nu och ser om det funkar på detta vis :-)

Önskar dig en alldeles underbar sommar och semester. Kramar L

Linda sa...

Yeeees.........det funkade :-)

24seven by [bo:bakk] sa...

Hej vännen, du är omtalad. :) Kram!

Johanna Stålros sa...

Verkligen fina och tänkvärda ord!!! kram Johanna