onsdag 31 oktober 2012

Den som spar...

...hon har! Ja, nu står det inte på förrän julsakerna ska plockas fram. Ja, i allafall på jobbet, hemma får det allt vänta ett tag till. Men, till trots, ett litet doftljus från Yankee Candle har sparats och i kväll var det lite extra rått och kallt så då passade det toppen med "Apple Cider". Stort minus är att den doften inte finns i år, men vi har allt hittat godbitar som kommer upp i samma klass som denna. Ljuvliga, och några kommer absolut med hem.

Nu ska jag njuta vidare...tror det får bli ett glas must! Hmm, julkänslan har nog infunnit sig bara av ett ynka ljus :-)

//lina

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Ja du ser, behövs bara lite lätt snöfall eller som i det här fallet ett härligt doftljus för att sätta sprätt på julkänslan! Den ligger därunder ytan och bubblar... väntar på att få komma fram med all sin kraft! =)

Ha en bra dag!
Kram

Unknown sa...

Åh, jag hade gärna sett att det var jul NU!
Så min jädrans helvetesvecka som ligger framför mig istället låg bakom mig. Jag skulle vilja skrika och svära och leva jävulen lite. Men ja, det passar sig ju inte på din fina blogg i alla fall. Får väl göra det på min egen.

Hoppas du hade en härlig julfeelingkväll!

Kram kram C