fredag 16 oktober 2009

Bytt är bytt...

...kommer aldrig mer igen!  Nä, min gamla lägenhet saknar jag då rakt inte. Visst var väl den fin, bra å trevlig på många sätt och vis, men inte riktigt samma klass, som denna. Jag ångrar inte flytten en endaste sekund! Dessutom har jag fått veta att huset, som den gamla lägenheten ligger i, är ute på exekutiv auktion! Aj, aj...ibland har jag iallafall en riktigt tur! Tack till den som bestämmer...vem det nu är?!?

  September 2009 024

Tur att man har kakelugn (världens största ljuslykta) dagar som dessa. Riktigt rugg-väder, hua! Ha en trevlig, å mysig fredagskväll!

Må så gott!

1 kommentar:

Limerose sa...

Myselimys, har bytt sofföverdragen till de svarta....nä, det blir inte nått lila i fönstren (gardiner alltså), det blir nog mer grått och vitt och så svart förståss...hahah Fin logga/heder eller vad det heter. kramkram