lördag 17 oktober 2009

Fårskinn!

Japp, jag chansade och färgade mitt "gula" fårskinn. Köpte vanlig textilfärg (Antracitgrå) och körde i tvättmaskinen. Blev lite coolt när det bara blev färg i topparna, och inte helt enhetligt grått, ser lite mer "äkta" ut med slingeffekt. Problemet är dock att det är stelt! Japp, som ett "road-kill" skulle man kunna uttrycka det *fniss* Men, men vi får väl se till att lägga det på golvet och  köra lite "dance-moves" på det, så ska det nog bli mjukt och gosigt igen!

Okt2009 013
Okt2009 014 Okt2009 015

Ha en mysig lördag!

3 kommentarer:

UllaMona sa...

Kolla på min blogg vad Du inspirerat mig till!!!

Kram

HWITA DRÖMMAR sa...

Hej!
Vilken härlig lägenhet du bor i, kakelugnen är ju hur fin och mysig som helst och ditt skafferi är ju urcharmigt med fönster och allt!
Kul att du gillade min Skafferi skylt, jag har inte tagit emot beställningar tidigare men vill du beställa en så visst kan jag måla en till dig. Återkom på mail (hwitadrommar@live.se) om du vill beställa, pris: 125 kr + frakt.

Kram Maria

Limerose sa...

Hahahha skojig du är. Men det ser ju faktiskt riktigt bra ut. Bara det inte färgar av sig när man sätter sig på det. Kram