tisdag 20 oktober 2009

Clean!

Min favorit, just nu! Bra med folk som drar på semester emellanåt så att man kan få lite medskick. Den är inte slut ännu, men ska nog införskaffa "Clean Cotton" nästa gång, den är inte dum den heller, men många har den...ja får se hur jag gör...gott det luktar de iallafall!

Okt2009 017 Okt2009 020

Fick se nåt idag, som jag faktiskt inte heller trodde...Jag stod iallafall och borstade tänderna (inte i matrummet, utan har bara flyttat parfymen dit för att få lite "coolare" bakgrund *ler*) och så fick jag se denna lilla text; Not Tested On Animals. Nähä, det var väl en himla tur det! Kan väl ändå inte tro att de små djuren överhuvudtaget skulle uppskatta om man gjorde det, eller?  I min vildaste fantasi så trodde jag att detta var nåt förlegat, som företagen sysslade med på 80-talet, typ. Men det är kanske vanligare än man tror? I vilket fall så kändes det skönt att få veta att det inte var så...så har man valt (utan vetskap) nåt rätt iallafall :-)

Ha en trevlig tisdagskväll, det tänker jag ha!

Inga kommentarer: