torsdag 15 oktober 2009

Velar lite!

Jag var tvungen att ändra min banner, den blev alldeles för svart. Nog för att jag gillar svart, men det måste ju se inbjudande ut, så det fick bli en ny...känns som att denna är bättre :-)

Mina ljusstakar i betong (från Manzana) har fått sällskap. Vi har fått hem krukor till butiken i samma stil, och jag kunde naturligtvis inte låta bli att köpa med en hem. Hittade även den stora tomten i förrådet, men jag tror att han får hålla lite på sig innan det är dags för entré!

Allt städat och tvättat inför helgen, nu ska jag "bara vara" hela lördagen och söndagen...ska bli så skönt med inga måsten!

Ha en trevlig torsdagskväll!

OBS! Fick en stor besvikelse idag, hittade nycken till vinden (med den alldeles underbara, coola, fantastiska saken på) ...det var ingen (som jag trodde) häftig emaljskylt..."suck"! Det var en bit av ett reklamfönster...jättetråkigt! Men jag ska nog rota runt lite mer, rätt som det är så....!

3 kommentarer:

UllaMona sa...

Nu har jag hittat din nya blogg.
Kram

Min lya och jag sa...

Blev jättefint...aj då vilken osis. Men som sagt,den som söker skall finna...kanske ligger där en skylt någonstans och bara väntar på att bli hittad :-)

Förresten,om man ska göra en banner med fler än 1 bild....är det då något program som man måste ladda hem för att få det att funka??

Ha en trevlig helg!! Kram...

2BarnsMamman sa...

Grattis till nya bloggen :) Så fin headern blev! Hoppas allt är bra! Kram