lördag 23 januari 2010

Bytt!

Läste följande hos Simplicity: En överdimesionerad rund lampa till ett kvadratiskt bord. Yin möter Yang, både i färg och form! Ursnyggt! Ta i och överdriv med något stort!! Det får bli mitt tips idag. Det jag tog åt mig mest av var “överdriv med något stort”. Så jag tog och bytte plats på mat-bords-lampan och soff-bords-lampan, den ena svart och den andra vit. Samt att det blev större lampa över det mindre soffbordet och mindre lampa över det större matbordet…kanske ligger det nåt i det där med Feng Shui? Vad vet jag, denna gången blev det himla bra iallafall:-)

DSC01061_redigerad-1 DSC01062_redigerad-1

Plus i kanten är väl att jag inte har betalt en krona för lampan Den har hängt i mina föräldrars klädkammare sedan den gjort sitt som knallorange ljuskälla på 70- och 80-talet…återanvändning på högsta nivå! :-)

Ha en trevlig lördagskväll!

2 kommentarer:

Ekebo sa...

Snyggt!

Fröken Fräken sa...

Jag hänger inte med i allt som rör Feng shui, men en hel del känns rätt naturligt och är sådant som man vet blir rätt. Häftigt med lampan!
Och visst är det så, sprayfärg är väldigt beroendeframkallande, man vill spraya allt man ser.