måndag 4 januari 2010

Känner ett stort behov av…

…inte mindre än TVÅ nya soffor i vitt!

soffa soffa

…kohud modell stor, i svart-vitt såklart!!

kossa kostol

…stolsdynor i samma svart-vita koskinn

…*mumlar* å schå en flacthtveve *slutmumlat* i vitaste vitt…so lovely :-)

No picture available on TV

Varför jag mumlar? Jo jag hör nämligen nåt eka högt, typ så här: “du skulle ju ALDRIG ha en, den tjocka duger bra, du hatar (med stort H) tv-apparater, hu va dyra, fula elaka tingestar”…osv. Ja, jag har sagt allt det där, det erkänner jag…men så kom den i vitt (säkert funnits länge, men jag har ju aldrig kollat p g a ovanstående)…å då föll liksom hela min “hata-hata-tv-kampanj”. Men hade jag inte sett den så hade varken soffor, eller kohudar kommit på tal. Och det hade aldrig blivit nån behovslista heller. Och inte heller nåt funderande (urspårande) på en kommande ommöblering…men drömma/klura måste man…så det var tur att jag såg den där vita…trots att det är en så ful å elak sak!

Bäst att jag går och drömmer lite till…kan bli många långa listor…ny soffa till matrummet…tavelvägg…skåpmålning…kanske…zzzzz?!

Sov så gott!

Alla bilder från ikea.se

Inga kommentarer: