måndag 18 januari 2010

Tänk vad fort man glömmer!

Vi fick ju en laptop i julklapp, och nu har jag suttit och laddat över bilder från den stationära datorn. Och självklart kan man ju inte låta bli att titta på gamla kort. Jisses, man hinner ta en del tokiga, roliga, trevliga, suddiga, annorlunda kort på ett par år. Här kommer ett litet kollage från gamla lägenheten, ifall att du har tid en stund?

Bild 037 DSC00398
IM000743 IM000651.JPG
Bild 007 Bild 002
IM000454 IM000348

Klart att man har kvar en hel del saker, men det blir ju inte riktigt på samma sätt i nya lokaler. Vi håller fortfarande på att “boa in” oss härhemma. Det fixas just nu med matrummet, där är jag lite oense med små plock, som vanligt :-) F:s rum har egentligen inte kommit i ordning alls i mina ögon, men han är nöjd. Det ska inte ta länge till förrän det är klart, jag har äntligen kommit på hur man får en butikslokal mysig! Det är ju just det här som är så kul, att komma på “den där lilla extra pricken över iet”…att inreda med mage å hjärta gång på gång! Det är då man kan ta de där bilderna, som gör att man påminns, och inte behöver glömma…även om man gör om titt som tätt :-)

Ha en fortsatt trevlig måndagskväll!

2 kommentarer:

Anneli sa...

Hejsan.

Fina foton du visar, tycker att dina rutiga gardiner var läckra.

Vill önska dig en fortsatt fin dag,
Kram Anneli.

Kalkstenssommar sa...

Hej svejs!
Spännande att se hur du hela tiden fixar o donar. Du har grym energi! Hos mig är den idag på noll. Tar nya tag en annan dag.

Kram

L