lördag 16 januari 2010

En ny till samlingen!

Jag har kommit på att jag måste vara svag för fåglar. Jag skulle absolut inte vilja ha en i bur härhemma, men i tavelform kan jag tydligen ha hur många som helst. Jag tycker de är såååå fina. Nu har det alltså kommit ytterligare en till samlingen.
Lars Jonsson,
"Skärfläcka", gå in på hans hemsida...jag själv kan sitta i timmar och bara förundras :-). Denna såg jag hos House of Philia första gången, och blev helt såld. Beställde en direkt och nu ska det bara införskaffas en ram, sen är det bara att njuta ännu mer :-)
____________________
Ha en trevlig lördag, det tänker jag ha!
____________________
Bild: Lars Jonsson, konstnär

3 kommentarer:

A home far away sa...

Oj så fin den är, lyckos dig!

Ha en fin lördag
Kram Gunilla i Singapore

annashusidingtuna sa...

Hej!
Hade helt missat att du bytt blogg, men nu så har jag hittat dig igen...
Kram Anna

ansku sa...

Hej,
Den affischen har jag oxå köpt så här ska det oxå införskaffas en ram. Jag med såg den hos Philia och blev helt såld =)
Kram Ansku